Jag som trodde att jag skullle slippa detta..

Jag har börjat spytt! Fy!

Har varit helt säker på att jag skulle slippa detta eftersom mitt dagliga illamående har börjat lugna sig, och för att jag inte har spytt tidigare. För om jag inte är helt ute och cyklar så brukar man väl börja spy tidigare än i vecka 16? Men icke.

Så nu de senaste dagarna har frukosten kommit upp lika fort som jag har svalt den. Men ja, tack och lov så spyr jag bara på mornarna (än så länge), och då går det väl. Vore lite jobbigare om jag skulle behöva hänga över toaringen på skolan också, hehe.


Kommentarer
Postat av: Isa

Men huvva. Inte roligt när man mår illa. Kan tipsa om att ta en Postafentablett (mot åksjuka, receptfria och ofarliga för bebis) på kvällen innan du lägger dig. Funkade för mig. Jag började må dåligt sent när jag väntade Joel. Sen hjälpte Seaband mig också en del. Tog inte bort illamåendet helt, men gjorde iaf så att jag slapp spy. Hoppas att det går över snabbt.

2010-11-11 @ 22:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0